سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین خواص کاسنی و عرق آن، نحوه مصرف صحیح و عوارض احتمالی کدا

در این مطلب بر اساس چندین مجله معتبر پزشکی، حاصل جدیدترین تحقیقات درباره فواید کاسنی و عرق کاسنی، نحوه و میزان مصرف آن برای گرفتن بهترین نتیجه و همچنین عوارض احتمالی را به شما معرفی می کنیم. دقت کنید که خواص عرق کاسنی با خود گیاه آن متفاوت است و تنها فواید ثابت شده عرق کاسنی همین هایی هستند که در این مطلب می خوانید.

در غذاها، برگهای کاسنی مانند کرفس خورده میشوند و همچنین ریشه و برگهای آن جوشانده و خورده میشوند. کاسنی اغلب بعنوان یک ادویه در پخت و پز و همچنین طعم و عطر دادن به غذاها و نوشیدنی ها استفاده میشود. گاهی اوقات هم به مخلوط قهوه برگ کاسنی اضافه میکنند.

کاسنی یک گیاه است. ریشه، خشک شده ی آن و قسمت های بالای آین گیاه برای ساختن دارو استفاده میشود. کاسنی برای فشارخون بالا، نارسایی قلبی، کاهش اشتها، ناراحتی معده، یبوست، اختلالات کبد و کیسه ی صفرا، سرطان و ضربان قلب سریع استفاده میشود. برخی افراد خمیر برگ کاسنی را برای تورم و التهاب مستقیما روی پوست قرار میدهند. 

نحوه ی عملکرد آن چگونه است؟

ریشه ی کاسنی معمولا یک تاثیر ملین (ضدیبوست) خفیف دارد و موجب افزایش صفرا از کیسه ی صفرا میشود، همچنین موجب کاهش تورم میگردد. کاسنی سرشار از بتاکاروتن است.

برای مطالعه ادامه متن بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

جدیدترین خواص کاسنی و عرق آن، نحوه مصرف صحیح و عوارض احتمالی کدامند؟