سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 روش جدید و طبیعی چاق کننده ی صورت که کاملا ثابت شده و علمی هست

یک صورت لاغر میتواند شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان دهد، بخصوص اگر حالت کلی بدنتان لاغر باشد. اگر پزشک به شما گفته باشد که برای بهبود سلامتیتان باید وزن اضافه کنید، از روشهای سالم و بیخطر استفاده کنید. هیچ ضمانتی نیست که افزایش وزن جدید موجب زیبایی و برآمدگی گونه ها میشود اما دستیابی به وزن سالم ممکن است موجب پرشدن صورت شود و رنگ پوست را بهبود بخشد پس این میتواند شما را سالم تر هم نشان دهد.

افزایش وزن سالم

اضاقه وزن وقتی ایجاد میشود که شما کالری بیشتری نسبت به آنچه میسوزید بخورید. خوردن این کالری ها از غذاهای باکیفیت مانند پروتئین ها، دانه های کامل، سبزیجات نشاسته دار، چربی های غیراشباع و لبنیات ایجاد میشود و همچنین موجب میشود در طول افزایش وزن به موادمغذی مطلوب دست پیدا کنید. موادمغذی خوب موجب بهبود رنگ پوست و همچنین انرژی و سلامت کلی بدن میشود. از افزایش وزن سریع با خوردن فست فود، بستنی و نوشابه خودداری کنید چون این به ظاهر و احساس شما کمک نمیکند. کالری های ناسالم از قند، دانه های تصفیه شده و چربی های اشباع موجب افزایش و تجمع چربی در بدن میشود که خطر بیماری هایی مانند بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 را افزایش دهد.

ورزش برای افزایش وزن

انجام ورزشهای قلبی زیاد، مانع از حفظ کالری اضافی برای افزایش وزن میشود اما بطور کامل آن را از دست ندهید. برای سلامتی خوب، بطور متوسط 20 تا 30 دقیقه در هفته با شدت متوسط این ورزش را انجام دهید.

Ú?اÙ?Û? صÙ?رت

توضیحات بیشتر را با مراجعه به لینک زیر بخوانید:

4 روش جدید و طبیعی چاق کننده ی صورت